COMUNICAT

Fets 1 d'octubre i aturada del país

El Club Basquetbol Sant Andreu Com a entitat esportiva que integra a nombroses sensibilitats socials, polítiques i religioses i des de valors com el respecte i el diàleg, condemna enèrgicament la violència exercida les votacions a Catalunya.

El desallotjar violentament els milers de persones que s’han aplegat en els col·legis de Catalunya i les destrosses provocades, per requisar el material per la votació són absolutament inadmissibles i són una violació de drets civils i de la convivència de la societat catalana.

Per aquest motiu el CB SANT ANDREU ens adherim a l’aturada nacional i suspenem els entrenaments d’avui dimarts 3 d’octubre, tot i que donem llibertat perquè cada equip decideixi. Fem una crida a la calma i el diàleg entre institucions, i demanem que no es tornin a repetir aquestes actuacions repressives cap als ciutadans i ciutadanes, i com no, que aquests puguin expressar la seva opinió lliurement i pacíficament.

Club Basquetbol Sant Andreu

3 d’octubre de 2017, Sant Andreu de la Barca